E-handelsbetingelser for Danhostel Horsens

Salgs- og leveringsbetingelser
Onlinebooking kan kun benyttes af familier, og grupper på under 10 personer eller max 4 værelser. Grupper på over 10 personer, som ønsker at foretage en booking, bedes kontakte os - Nedenstående handelsbetingelser gælder IKKE for grupper. Foretages en gruppebooking alligevel online, så kan denne annulleres fra Danhostel Horsens' side til hver en tid. 

Betaling
Det fulde beløb trækkes ved bestilling. Alle priser oplyst i Danhostel Horsens online booking system er ligesom alle andre steder på hjemmesiden oplyst i danske kroner inklusive moms og alle afgifter - medmindre andet er oplyst og klart fremgår i den pågældende situation. Betaling foregår ved at benytte et af de godkendte betalingskort/ kreditkort i online booking, herunder blandt andet Visa og Mastercard. 

Ankomst/afrejse
Ankomst kan finde sted mellem kl. 15 og 17. Andet ankomst tidspunkt skal altid aftales med os. Der er altid udtjekning inden kl. 10.00 på afrejse datoen. 

Fortrydelsesret og refusion
Annullering af jeres ophold, skal altid ske skriftligt! Bookingen kan gratis annulleres i op til 2 timer fra bookingen er fortaget. Efterfølgende er det vores almindelige vilkår som gælder: Rettidig afbestilling kan foretages senest 72 timer før ankomst (Ankomst beregnes som kl. 15.00 på ankomstdagen). Ved rettidig afbestilling tager vi 35% af det samlede beløb i afbestillingsgebyr. Ved afbestilling senere end 72 timer før ankomst tilbagebetales intet.

Morgenmad
Vi tilbyder kun morgenbuffet i weekenden, lørdage og søndage.

Morgenmadsbuffet serveres fra kl. 8:00 til 9:00 og koster kr. 90 for voksne og kr. 40 for børn under 12 år. Børn under 2 år er gratis.
Morgenmad skal bestilles senest dagen før.

Rygning
Det er ikke tilladt at ryge på værelser, ud af vinduerne eller i fællesområderne på Danhostel Horsens. Der tillægges et gebyr svarende til 2000,00 kr. hvis der konstateres rygning på værelset eller rygning ud af vinduet.

Sengelinned
Sengelinned er inkluderet i prisen ved booking online. Der tillægges et gebyr på kr. 250 for at sove uden linned.

Handel på internettet
Du er som forbruger sikret i forhold til eventuel misbrug af dit kreditkort på nettet. Du kan læse mere om hvordan du skal forholde dig til betalinger på nettet på følgende hjemmesider: 
www.betaling.dk og www.fdih.dk.

Glemte sager
Glemte effekter som findes, gemmes 14 dage efter afrejse. Herefter garanterer vi ikke for fortsat opbevaring. Eftersending sker mod et gebyr på kr. 100,- (dækker vores udgift ved indpakning, ekspedition etc.) + porto for det sendte. Det er gæstens eget ansvar at gøre os opmærksom på evt. glemte effekter samt oplyse os navn og adresse hvortil det glemte ønskes tilsendt.

Forsendelse og levering
Du vil ved booking og betaling af et værelse og andre tilkøb få forevist en kontrakt fra Danhostel Horsens, hvori regnskabet for dit køb fremgår. Kontrakten kan printes ud fra hjemmesiden efter gennemført booking, og fremsendes ligeledes via e-mail umiddelbart efter købet, hvis korrekte-mailadresse er oplyst af køber. Levering af det bestilte produkt sker ved ankomst hos Danhostel Horsens på ankomstdagen (og afsluttes ved afrejse på afrejsedagen). Begge disse tidspunkter oplyses i den ovennævnte kontrakt.

Persondatapolitik
For at kunne administrere gæsters ophold indsamler Danhostel Horsens informationer om gæsten. Det drejer sig om følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, e-mail.
Danhostel Horsens opbevarer dine oplysninger i overensstemmelse med den danske regnskabslov. Herefter vil alle oplysninger blive slettet eller anonymiseret på en sådan måde, at oplysninger ikke længere kan identificere dig. 
Du har som gæst ret til at få indblik i hvilke oplysninger Danhostel Horsens opbevarer om dig. Dette kan gøres skriftligt på info@danhostelhorsens.dk. Du har ligeledes ret til at få rettet fejlagtige oplysninger. I tilfælde hvor de ikke er i konflikt med gældende lovgivning kan gæsten ansøge om at få slettet sine data fra Danhostel Horsens PMS system.
Evt. klager kan rettes til datatilsynet. 

Reklamationsbehandling
Hvis du af en eller anden grund ikke modtager din kontrakt, som bekræfter dit køb, og du ikke har modtaget en fejl meddelelse fra systemet, så venligst send os en e-mail på 
info@danhostelhorsens.dk. Klager over bookingforløbet, selve bookingen eller produktet (opholdet) skal ske indenfor rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din kontrakt. Du kan kun klage skriftligt efter afrejse. Vi henstiller til, hvis du opdager fejlen under opholdet, at du henvender dig mundtligt med klagen i vores reception. Vi vil meget gerne afhjælpe evt. fejl med det samme, ligesom vi vil tage stilling til, om den modtagne vare (ophold) skal refunderes, ombyttes, eller om der skal gives prisnedslag. Et år efter modtagelsen af varen (opholdet) ophører retten til at klage i henhold tilkøbelovens § 83, stk. 1. medmindre andet er aftalt.

Virksomheds oplysninger
Danhostel Horsens
Flintebakken 150
8700 Horsens
Tlf.: 75616777
E-mail: info@danhostelhorsens.dk
Cvr.:39184842

Share by: